اطلاعیه

پزشکی امروز

اطلاعیه

بدینوسیله درگذشت دکتر فرخ سیف بهزاد بنیانگزار، صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشریه پزشکی امروز را به اطلاع میرساند

 

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید : 2990

نظرات

دکتر حسین مقصودیان

9 سال و 6 ماه و 27 روز پیش

درگذشت استاد بزرگوار و دلسوز، مرحوم دکتر فرخ سیف بهزاد را به جامعه پزشکی ایران، دست اندرکاران محترم هفته نامه پزشکی امروز و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده، روحش شاد، بهشت برین جایگاهش و راهش در ادامه انتشار هفته نامه مستدام باد.

مهرآبادی

9 سال و 6 ماه و 27 روز پیش

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام شب مردان خدا روز جهان افروزست ،روشنان را به حقیقت شب ظلمانی نیست ضایعه درگذشت دانشمند فرهیخته مرحوم مغفور دکتر فرخ سیف بهزاد رااز صمیم قلب به خانواده محترم و همکاران و دوستان ایشان تسلیت عرض می کنم .خداوند متعال روح پاکش را با آقا امیرالمومنین(ع) محشور نماید . برای شادی روح دکتر بخوانیم فاتحه مع الصلوات و الاخلاص

ناشناس

9 سال و 6 ماه و 26 روز پیش

واقعا یه فرد چقدر باید کار کنه و زحمت بکشه تا کسی مثل دکتر بهزاد بشه ، من اصلا باورم نمیشه ، خدا رحمتش کنه ، قطعا جایگاه فردی مثل ایشان فقط و فقط بالاترین درجات بهشت خواهد بود

حمیدرضا محمدی

9 سال و 6 ماه و 26 روز پیش

خدا رحمتشون کنه، من اصلا باورم نمیشه،خواهش میکنم از ایشون زندگینامه ایی چاپ کنید ،زیرا کمتر کسی واقعا زمان حیاتش ایشون رو شناخت حداقل بعد از وفاتشون بشناسن این مرد بزرگ رو ، مردی از دیار عشق ، عارف به الله ، دانشمندی بی بدیل کسی که تمام زندگیشون رو صرف خدمت به خلق کردندودر راه خدا قدم گذاشتن،وانسان های زیادی به دست ایشون به زندگی بازگشتند ، شاید از لحاظ عرفانی و علمی در دنیا مثل ایشون بسیار بسیار کم وجود داشته باشه،این اتفاق ضایعه بسیار بزرگی برای کشور و جوامع علمی است، یادشان گرامی و راهشان پر ره رو باد

ابوالقاسم خدرلی

9 سال و 6 ماه و 26 روز پیش

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» شنیدستم که فرخ از جهان رفت/خبر بد بود و از دستم امان رفت* گلی بود میان جمع چون شمع/دریغ و درد یار مهربان رفت*ز صدق و راستی بی مثل و مانند/ خدا داند گلی از دستمان رفت*خوریم افسوس و مارا چاره ای نیست/ز این باید برید و سوی ان رفت*هزار و سیصد است با نود سه/ که دکتر سیف به سوی آسمان رفت* روانش شاد و راهش پر رهرو باد.

روحش شاد بزرگ دانشمندی بی ریا ی را از دست دادیم

9 سال و 6 ماه و 26 روز پیش

بزرگ مرد دانشمند بی ریا ی را از دست دادیم روحش شاد

ماتم زده

9 سال و 6 ماه و 25 روز پیش

دکتر بهزاد یک دانشمند بی بدیل و یک مرد بزرگ بودن و همیشه تو اذهان بزرک می مانند. یادت همیشه به خیر و بزرگی در دل ما می ماند.

مرید استاد

9 سال و 6 ماه و 25 روز پیش

انسان کاملی که به سوی نور شتافت.سال ها باید بگذرد تا شاید فرخ سیف بهزادی پا به زمین گذارد و اسباب آرامش مردمانی باشد.

دکتر مهدی محمدی

9 سال و 6 ماه و 25 روز پیش

یار روزهای تنهایی . روزهایی که در گیر بیماری خانمم بودم تا روزی که احتیاج بود یک لحظه از کمک کردن دریغ نکرد بدون هیچ چشم داشتی. به شوخی به او می گفتم آقای دکتر این ریه جواب نمی دهد. خنده با معنایی می کرد و نگاهم می کرد و دیگر نمی توانستم ادامه دهم.در لحظه می زیست هر آنچه که در توان داشت برای سلامت دیگران خرج می کرد . به شما خانواده محترم و عزیز تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم مجله پزشکی امروز با کمک شما عزیزان پربار تر به انتشار خود ادامه دهد.

saba

9 سال و 6 ماه و 25 روز پیش

واقعا باورم نمیشه.. امیدوارم در آن دنیا هم دستگیر بیمارانشون باشن.. هیچ جایگزینی نمیشه براشون پیدا کرد.. خوشا به سعادتشان، گرچه خودشون از سختی های دنیا و شغلشون آسوده گشتن، اما ما رو داغدار کردن..

دکتر اکبر قندی و دکتر آرمان قندی

9 سال و 6 ماه و 24 روز پیش

درگذشت استاددانشمندمرحوم دکترفرخ سیف بهزادرابه جامعه پزشکی ایران-خانواده محترم ایشان ودست اندرکاران محترم هفته نامه پزشکی امروزتسلیت عرض می نماییم.

دکتر سعید رضا شیخی

9 سال و 6 ماه و 22 روز پیش

کل من علیها فان روحش شاد راهش پر رهرو

مریم

9 سال و 6 ماه و 17 روز پیش

هرگزنمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است برجریده عالم دوام ما این فقدان بزرگ رو که نمیدونم چطور باید تحمل کرد رو به خانواده محترشون وهمه وابستگان تسلیت میگم

بهنام

9 سال و 5 ماه و 7 روز پیش

روحش شاد و یادش گرامی باد

ثبت نظر

ارسال