شماره ۱۱۰۰

۲۵سال با پزشکی‌امروز

دکتر ایرج ایرانزاد

با عرض سلام و احترام

من فکر می‌کنم این نشریه برای پزشکان محترمی که آن را بررسی می‌کنند، هرهفته یا مرور مطالب علمی است که از گذشته به یاد دارند و یا آن که به معلوماتشان اضافه می‌شود. پس باتوجه به این موضوع که این نشریه‌ی پزشکی برای پزشکان بازآموزی مداومی می‌باشد که هرهفته نصیبشان می‌شود و حتی مطالب جدیدتری را نیز یادگرفته و با آگاهی بیشتر از تخصص‌های پزشکی طبابت می‌کنند (کما‌اینکه برای من چنین بوده است.

به‌همین‌دلیل هرچهارشنبه هرهفته به‌دلایل فوق منتظر دریافت آن بوده‌ام و اگر هفته‌ای به‌دستم نمی‌رسید به دفتر هفته‌نامه تلفن‌می‌کردم و علت را جویا می‌شدم و یا خود بعداً به دفتر مربوطه مراجعه کرده و شماره‌های دریافت‌نشده را دریافت‌می‌کردم)، فکر‌می‌کنم تمامی همکاران عزیزی که آن را دریافت‌می‌کنند بامن هم‌عقیده بوده و حتی مطالب بیشتر و بهتری را نیز می‌توانند بیان کنند. لذا در اینجا لازم است که ضمن تشکر از بنیانگذار این نشریه، شادروان «دکتر فرخ‌سیف‌بهزاد» و سایر اداره‌کنندگان و مجریان فعلی آن، بخصوص آقای مهندس اردوان‌سیف‌بهزاد فرزند آن روانشاد و آقای دکترخاجی، سردبیر محترم هفته‌نامه، کمال تشکر را بنمایم.

در خاتمه من فکرمی‌کنم که اداره و نشر این هفته‌نامه‌ی پزشکی کاری بسیار مشکل است و امیدوارم که همواره طبق رویه‌ی گذشته انتشار‌یابد تا افتخاری باشد برای مملکتمان که چنین نشریه‌ی پرمحتوایی درآن انتشار‌می‌یابد. برای گردانندگان فوق و سایر همکارانشان که به آنها اشاره‌ای نشد، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم تا این خدمت ارزنده‌ی آنها هم برای ما پزشکان و هم برای ملت ما، مفید واقع شود که به شکر خدا تابه‌حال اینطور بوده‌است.

 

تعداد بازدید : 1320

ثبت نظر

ارسال