شماره ۱۱۰۰

بیست‌و‌پنج سال با نمره ۲۰

دکتر احمد رهنمای چیت‌ساز

به‌نام پروردگار بی‌همتا، خالق تمامی انسان‌های شاد، آرام، بانشاط، عاشق و با ایمان. او‌که عشق به جاری‌شدن، حرکت و خلق‌کردن را در وجود همگی انسان‌ها به‌ودیعت نهاده است.

به‌راستی عشق ورزیدن واژه‌ای بسیار پر‌معناست که شالوده و اساس همه‌ی حرکات ما در زندگی است، حتی بدون آنکه بدانیم!! مانند عشق به فرزند، همسر، خانواده، کار و زندگی، طبیعت زیبای اطرافمان، عشق به هنر و موسیقی، عشق به نوشتن و علم و دانش. ما همیشه با عشق برایتان نوشته‌ایم و در سبد اخلاص پیشکش چشمان زیبای شما خوبان نموده‌ایم.

عزیزان ۲۵‌سال از چاپ و نشر هفته‌نامه‌ی «پزشکی‌امروز»  نشریه‌ای که بنیـانگذارش روانـشاد «دکتر فرخ‌ سیف‌بهزاد» است و سابقه‌ی دوستی بنده با ایشان به ۵۰‌سال قبل برمی‌گردد؛ یعنی اواسط دهه‌ی ‌۴۰‌خورشیدی در نشریه‌ی «اخبارپزشکی» که آن زمان به مدیریت استاد فرهیخته دکتر طهمورث فروزین بود که عمرش دراز باد.

وقتی‌که شمارگان قبلی را ورق می‌زنیم، متوجه می‌شویم که محبت و لطف شما خوانندگان گرامی در همه‌ی صفحات هفته‌نامه جاری و ساری است و گویی نیرویی شگرف، مطالب آن را سلسله‌وار و با نظم خاصی چیده و در‌مقابل دیدگان شما عزیزان قرار‌داده است.

باورکنید که جز در سایه‌ی محبت بی‌دریغ شما، رهنمودهای سازنده‌‌ی شما، عشق و علاقه‌ی وصف‌ناپذیر هیأت تحریریه و همه‌ی دست‌اندرکاران هفته‌نامه‌ی ‌‌«پزشکی‌امروز» از حروف‌چینی تا صفحه‌آرایی و نیز حمایت صنف داروسازی و آرایشی، بخش تبلیغات و‌...، این مجموعه‌ی زیبا گردهم‌ نمی‌آمد.

من بر‌این‌باورم که سردبیر هیأت تحریریه، مدیران اجرایی و تبلیغات، مشاورین علمی و فرهنگی، مدیران صنایع داروسازی و دارویی کشورمان و از‌همه مهمتر خوانندگان و همگی پرسنل دلسوز و  زحمتکش آن، در یک حلقه‌ی بسیار پرانرژی از عشق و ایمان قرار‌گرفته‌اند و همگی مصمم هستند که در صفحه‌ی علم و دانش، به کمک یکدیگر و هر روز بهتر از دیروز، به خلق آثار جاودان بپردازند و دایره‌ی معرفتشان را هرچه بزرگتر نمایند. ما معمولاً وقتی محبتی می‌کنیم، کاری انجام می‌دهیم و یا قدمی بر‌می‌داریم، انتظار تشکر و قدرانی از کسانی‌که کار را برایشان انجام‌داده‌ایم یا محبت یا خدمتی به آنها نموده‌ایم داریم. ولی اغلب با ناسپاسی و بی‌توجهی روبه‌رو می‌شویم و آن افراد بسیار قدرنشناس‌تر از دیگران می‌شوند و حتی بعضی از اوقات  ضربه‌های مهلکی را به ما می‌زنند.

امروز من می‌دانم که با حمایت شما خوبان و همراهی بزرگان اهل‌قلم و دانش، هنوز هم شما عزیزان با اعتقاد و قدرت بیش‌از‌پیش و با توکل به منبع لایزال عشق و ایمان الهی و بی‌دریغ و بی‌تمنا، به‌ادامه‌ی این راه خواهید پرداخت و در‌این بازار فقط با خداوند معامله می‌نمایید که همه‌ی نیکی‌ها و خوبی‌ها نزد اوست و به رسم قدردانی، این همه محبت و حمایت شما را سپاس می‌گوئیم و لطف شما خوبان را در زمینه‌ی ارائه‌ی مقاله‌های مربوط به علوم دارویی و نیز پزشکی چشم‌به‌‌راهیم.

در پایان از تمامی مدیران و صاحبان شرکت‌ها و کارخانجات داروسازی و مدیران دارویی که بدون حمایت آنان چاپ و نشر هفته‌نامه‌ی «پزشکی‌امروز» در‌این شکل و اندازه و با این کیفیت میسر نبود و نخواهد بود، کمال تشکر و قدردانی را داریم که همانا در راه اعتلای دانش و فرهنگ دارویی و پزشکی کشورمان قدمی بزرگ برداشته و بر‌می‌دارند.

 

تعداد بازدید : 1329

ثبت نظر

ارسال