شماره ۱۱۲۷

تغییر؛ تولدی دوباره

دکتر حسن خاجی - مدیر مسئول

تغییر؛ تولدی دوباره

چهارشنبه 15 دی 1395
پزشکی امروز

از‌آنجا‌که تغییر و دگرگونی سرآغاز پیمودن راهی «نو» در تمامی زمینه‌ها می‌باشد،لذا «پزشکی‌امروز» نیز باتوجه به سرعت تحول رسانه‌ها در جهان امروز، برخود واجب دانست تا تحولی «نو» را سرلوحه اقدامات خود در آینده‌ی پیش‌رو قراردهد.

«پزشکی‌امروز» درنظر دارد تا با همیاری یاران همیشگی خود (تمامی همکاران گرانقدر در شاخه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی) و بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی پزشکی و پیراپزشکی بسیار معتبر و به روز جهان، همکاران گرامی را درجریان آخرین اقدامات تشخیصی، درمانی و دردست تحقیق بیماری‌ها از سراسر جهان قراردهد.

با سپاس بی‌پایان از عزیزانی که تاکنون با ارسال مقالات ارزشمند علمی و اجتماعی خویش همواره یاری‌رسان ما بوده‌اند، خاضعانه تقاضای ادامه همکاری بیشتر و فعال‌تر این سروران گرامی را در به‌ثمر رساندن این تحول و دگرگونی، را بیش‌از پیش در هفته‌نامه خودشان داریم.

تأکید براین نکته شاید پر بیراه نباشد که در عبور از این مسیر دشوار، اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده تمامی خوانندگان گرامی نشریه، می‌تواند یاری‌رسان ما در پیمودن این مسیر پرفراز و نشیب باشد که قطعاً جز این نیست و ما چشم به‌راه دریافت این موهبت ازسوی شما گرامیان می‌باشیم.

بیا تاگل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

تعداد بازدید : 618

ثبت نظر

ارسال