کنگره بین‌المللی هماتولوژی

پزشکی امروز

کنگره بین‌المللی هماتولوژی

شنبه 20 خرداد 1396
پزشکی امروز

دومین کنگره بین‌المللی هماتولوژی با موضوع و محور چالش‌های جدید در تشخیص و درمان، در تاریخ ۱۳تا۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ توسط دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، مرکز تحقیقات تشخیص‌طبی آزمایشگاهی، مرکز تحقیقات هماتولوژی و هولدینگ بین‌المللی رکسان در شیراز برگزار گردید. این کنگره بین‌المللی که به ریاست دکتر محمد‌هادی ایمانیه و با همت و تلاش دبیران علمی، پروفسور مهران‌کریمی و دکتر صدیقه شریف‌زاده برگزار‌شد با استقبال گسترده‌ای از جامعه هماتولوژیست‌ها، انکولوژیست‌ها و آزمایشگاهیان روبه‌رو شد. ارسال بیش‌از ۳۵۰مقاله تخصصی گواه این مطلب می‌باشد.

حضور و مشارکت متخصصان بین‌المللی از کشورهای ایتالیـا، لهستان، مصر، آمریکا و انجمن EHA)European Hematology Association) درکنار مجرب‌ترین متخصصان داخلی، موجب غنا و پویایی هر‌چه بیشتر این کنگره علمی بود. به موازات این کنگره کارگاه‌های آموزشی با موضوع فلوسایتومتــری، بررسی گستره خون‌محیطی و  Real-time PCR به‌صورت تئوری و عملی در دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان شهید فقیهی شیراز تشکیل گردید.

مقالات پذیرفته‌شده در دومین کنگره بین‌المللی هماتولوژی در مجله IJMS که در ISI و PubMed نمایه شده‌است به‌چاپ رسید و حداکثر میزان بازآموزی معادل ۱۳/۲۵ در‌نظر گرفته شد. متخصصان، پژوهشـگران و سایر علاقمنـــدان می‌توانند برای کسب اطلاعـات بیـشتر به سایت کنگره به آدرس: www.ichd2017.com  مراجعه نمایند.

تعداد بازدید : 982

ثبت نظر

ارسال