مسمومیت ۶ نفر با متانول طی روزهای اخیر در بجنورد

1398/08/10

مسمومیت ۶ نفر با متانول طی روزهای اخیر در بجنورد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: شش جوان بجنوردی از ششم آبان ماه تاکنون به مسمومیت با متانول دچار شدند.

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

 ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پیمان فیضی افزود: از شش بیمار مسموم به متانول ، دو نفر در حال دیالیز ، سه بیمار در بیمارستان بستری و در حال درمان است و متأسفانه یک بیمار فوت شده است.

وی تصریح کرد: یکی از بیماران بد حال بوده و کادر درمانی دانشگاه برای بهبود این بیمار  تلاش می کنند .

فیضی نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی خانواده ها هشدار داد و اظهارکرد: با توجه به این که مبتلایان به این مسمومیت در رده سنی بین ۱۹ تا ۳۰ سال قرار دارند، آگاه سازی جوانان از طریق خانواده و جامعه می تواند از عواقب جبران ناپذیر پیشگیری کند.

انتهای پیام

منابع:
مسمومیت ۶ نفر با متانول طی روزهای اخیر در بجنورد
}