نارضایتی مردم از بیمارستان‌ها پیگیری می‌شود

1398/06/30

نارضایتی مردم از بیمارستان‌ها پیگیری می‌شود
وزیر بهداشت پس از بازدید از دو بیمارستان در جنوب شهر تهران، طی توئیتی از پیگیری جدی مشکلات مردم در بیمارستان ها خبر داد.

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی وزیر بهداشت روز گذشته به صورت سرزده از بیمارستان‌های امام حسین (ع) و فیروزآبادی بازدید کرد.

وی در این خصوص در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«طبق روال مستمر آتی امروز از بیمارستان‌های فیروزآبادی در جنوب شهر تهران و بیمارستان امام حسین (ع) به صورت سرزده بازدید کردم. از نزدیک مسائل را دیدم. موارد رضایتمندی موجب تشویق و قطعا نارضایتی‌ها مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت».

این در حالی است که سعید نمکی روز پنجشنبه هم در پستی توئیتری از برخورد با مافیای فساد در کنکور پزشکی خبر داده بود و آن را ادامه راه مبارزه با مفاسد عنوان کرده بود.

کد خبر 4724191
منابع:
نارضایتی مردم از بیمارستان‌ها پیگیری می‌شود