تلاش می کنیم طرح تحول سلامت به خوبی دنبال شود

1398/06/25

تلاش می کنیم طرح تحول سلامت به خوبی دنبال شود
معاون اول رئیس جمهور، گفت: تلاش می کنیم طرح تحول سلامت به خوبی دنبال شود.

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری، عصر دوشنبه در مراسم چهل و چهارمین سالگرد اورژانس پیش بیمارستانی کشور که در مرکز همایش های رازی تهران برگزار شد، افزود: کمترین تردیدی برای استقرار طرح تحول سلامت در دولت وجود ندارد و تلاش می‌کنیم این طرح را به خوبی دنبال کنیم.

وی با عنوان این مطلب که حفظ جان و سلامت مردم مهم ترین وظیفه‌ای است که بر دوش تک تک ماست، گفت: متأسفانه همچنان بالاترین تلفات ما در بخش حوادث جاده‌ای است، همه بخش‌ها از پلیس تا درمان و اورژانس به میدان آمدند و روند تلفات جاده‌ای ما به ۱۷ هزار نفر کاهش یافت.

معاون اول رئیس جمهور افزود: حدود ۵۱ درصد از تلفات جاده‌ای در محل حادثه و مابقی در داخل بیمارستان رخ می‌دهد.

کد خبر 4720358
حبیب احسنی پور
منابع:
تلاش می کنیم طرح تحول سلامت به خوبی دنبال شود
}